Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 4, 2009

stalker kah?

wednesday
5.39 pm
weather~~ touching

okie dokie
bile aku bace blog kawan2 aku
ak wase cam best jek word 'stalker' tue
ye r, dowg sume ade stalker..
tp ak xde pon..
haha mengong
bcoz sumtimes aku wase sonok lak tgk dowg kutuk2 stalker dlm blog dowg
tp aku xleh lak nak kutuk sesape coz xde la plak owg
nk carik pasal ngan aku kan.
ke aku ade stalker tapi ak yang tak tawu?
bodo, da namanye stalker,
mane ak nk tau kalo xde orang habaq mai kat aku
aku bace blog luqman, bf zillawatie a.k.a cik latah millenium tue
aku wase touching gler
sayang gler luqman kat ila
beruntung gler ila.
huhu
aku wase bersalah lak pada mereka2 yang menyayangi aku tp aku xdpt nk balas
bkn xnak balas
x mampu nk blas
pintu at tak terbukak lagi
n aku x boley lupe si dia yang disayangi
(geli shiol ayat)
ak just harap dowg dapat ape yang terbaek tok dowg
tapi wutever pon, at least deep inside my heart
aku sayang dowg, at least sayang as kawan
p/s
to all my stalkers
(ceh ceh kunun banyak la stalker aku)
tonjolkan la diri anda
jom la kte membalas2 kutukan
bertukar2 buah pikiran
jom jom jom.
salam sayang dari aku tok sumer yang berminat menjadi stalker ak.
borang masih banyak
sile dapatkan

1 comment:

M.O.C.C.A said...

waaccchhaaa!!!...
starker...tah mcm mana nk mgeja nye pon aku xtau...
pe2 pon...
tajuk ni sgt la lawak...nk bg borang ke???
leh2 pos kt kolej aku...
bnyk n mcm2 kritier yang boleh d buat...
pe2 pon THANKZ sbb ada sblah zilla slama aku "berangkat ke neraka" tu...
now im back n stay 4 ever by her side...
sokong??? sokong??
mesti la ko sokong if x...ko kena la dgn cik latah melenium kite tu...