Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 21, 2010

and you're falling down, you're falling down;

hari ni aku terjatuh dari kerusi dalam lab. nasib baik boys sume da balik. tinggal budak budak perempuan jek. sewaktu kejatuhan aku sume gelak besar. wahhhh bukan main suke korang kalau dapat gelakkan orang. perangai haramm. ni memang bukan kali pertama aku jatuh. kalau nak ikutkan da lebey dari 3 angka ak jatuh. aku memang paling takut jatuh depan orang ramai. sumpah bengang. jatuh longkang da pena, jatuh basikal da pena, jatuh pokok pon da pena.kalau aku ingat balik peristiwe2 berkenaan mesti part aku jatuh jek muke and dahi aku da start berkerut kerut. gile imagine. pastu tutup muke gune tangan sendiri. memang dramatik. memang la tangan sendiri takkan nak gune tangan chad michael murray pulak. tibe.

tetibe lepas aku jatuh tadi, sume orang da abes gelak, aku trase malu pulak tetibe. bukannye selame ni aku xde rase, korang cubela paham. *ceh ak taw korang tengah protes.
tapi ni memang betol2 rase embarrassed gile. walaupun dowg sume da sedia maklum ngan sifat kecah aku, well at least it shows yang aku ni masih ade rase malu la bhai. oleh sebab aku ni kalau pkai selipar xde tapak pon boley jatuh, pkai weges pon ari2 jatuh, pkai heels lg tak selamat, so aku rase aku kene beli sneakers satu. ajie cakap aku kalau pegi keluar makan pon kene pakai sneakers. gile tak bernafas kaki aku.boley kene cagu.

kenapela aku jalan laju sangat.

3 comments:

hachereennor'ain said...

dun worry ,aku pun jalan laju .ramai orang komen aku jalan laju sangat .kau pun pernah tegur aku jalan laju.

noddy said...

nice one. sebaik cute

Izza Rosli said...

noddy : haha cute la abess

asryn : kite memang sajak masok marathon jek