Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 5, 2009

if i were a boy, i think i could understand

monday
6th of april
11.53 am
weather~ asyik ujan jek. x kering baju2 aku!.

well well well.
today it's all about yesterday.
(memori la tue. berkias sket)
skang ak nk cter time waktu ak kecik2 dlu.
yg nk dga bley dga, yg xnk bace bley bla ke blog kwn2 ak yg len
dlu aku sangat ganas n kasar.
i think til now pon ak still kasar lagik.
dah terbiase. it's hard to change the way i am.
my ibu said, dlm byk2 adek ak, ak yg pling ganas skali.
n ak la anak nye yg start jln pling cpt.
pada umurku 9 bulan, aku da start berjalan n berlari.
haha~
kalo mak ak masak kt dapur, mak aku kunci grill, tkot ak bley bkak pintu n
get out from the house.
so, ble mak ak jenguk ak kt depan, dy terkejut tgk ak da xde
walhal mak ak da lock grill, skali tgk atas, ak da pnjat grill ke tahap tertinggi.
maka panik la mak ak dan segera la dy menurunkan ak.
skill pnjat memanjat ni mmg aku PhD la. xmen master2 nie. da lapok.
tabiat yg xdiketahui buruk atau baek ni
makin menjadi2 seiring ak meningkat dewase.
cewah
one sweet day, ak cm bosan, lalu ak pon kluar umah, panjat pokok mangge owg sbelah.
skali dga deruan moto n d sbalik simpang jln, ak nmpak kelibat bapak aku.
adoh shit!
dah terlambat.
bapak aku da nmpak.
i was freaking out like hell,
honestly ak da terbayang rotan bersama ayah aku.
sekuat tenage ak berlari msok dlm umah nyorok blakang pintu blek semayang.
silent~
silent~
no sound~
wait for it~
wait for it...~
" izaaaaaaaaaa!!!! "
yeah! cantek d ctow!
ak da tak ngat da pe yg berlaku.
cewah ayat nk cm drama.
ak wase of coz la ak kene pukul pnye,
panjat pokok mangge owg kot.
dah tu nk wat camne??
pokok mangge kt umah ak kecik lagi. bkn ak xnk,
ak da try pnjat, tp dy xdpt nk menampung berat ak ni,
ak lak yg jatuh.
boddo,
da la kura2 belaan ak ilang.
kucing lak mati.
(act bapak ak xkasi pon bela kucing, so ak bela kat luar jek)
abes ikan bilis mak aku,
ak cilok bg dy makan tiap2 ari ble ak blik skola
bley plak dy x kenang budi ak,
g mati lak.
hoho..wutever it was
it is my precious memory ever
the place i was living then
the friends i had
the crush that i still remember his name..
salman kot
kpd sesape yg bername salman yg penah tgl di sg jelok, kajang
dan terbace blog ini,
sile la contact saye kembali.
mungkin kte bley mencipta memori baru bersame2.
sob3~
tidakkah kamoo ingat dlu kite pernah bermaen basikal same2
dan tidak lupe juge kte pernah cube tok
membina jamban bersama2 menggunakan batu terbuang
di suatu kawasan lapang
*now i know why i took this civil engineering subject
huhu~
pape jela.
but still memori smalam will stay silently at the bottom of my bloody heart.
=]
xoxo

1 comment:

LisOtt said...

name nak salman.xtahan.heheh.