Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 9, 2009

lega.

weather~ perut penuh. sakit perut.

hey hey hey!!
im back..
ok byk gle mende nk cte..

1st.

thanx a lot to my bff ... bill a.k.a nur fatin nabilah binti rosli ( same name wit my dad)
bcoz she sent me something by using pos laju..
and it is a wonderful present ever!
she sent my archie's cd. awww...so sweet...
i luv u la sayang!
i do want to send her back..tp ak tga pk adiah pe yg seswai..
sebarang pendapat amat dihargai.
and congrats for won archie's cd (which is exactly the same cd like the one she sent to me)
at MTV. u rock girl!

2nd.
today im lucky coz khai a.k.a khairul azhari, dak part 6 UiTM penang..
thanx coz blanje my besties n i g mkn kat island red cafe, which is sooooooooo expensive.
tp dy ade voucher so it's okay.
n btw, dy buat bussiness n soh ak join.
ala...bisnes yg cri rmai2 org tue..tp bisnes ni ok kot..
xrugi lngsong sbb ia melibatkan makanan.
nk cte panjang r, 18 malam pon x abis.
any doubt, sile let me know.

3rd.
err...xde da kot..
owh..lupe..perkara 'terbaek' yg xpena putus2 jd kat aku..
assignment yg sangatlah berlambak-lambaknye sampai membuatkan aku kadang kala mahu menghantokkan kepala ke mangkuk jamban di rumah pauh damai.
wut-ever.

btw, it's kinda long time since d last time i called my mom..rindu la plak
( i guess im a good daughter kan?kan?)

piece out.

xoxo

1 comment:

Misz B said...

u're welcome syg!!