Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 15, 2008

unDernEaTh.mY.clOThES.

weyh~~
today i went shopping with my family... without my dad coz he's not here..
outstation~~=[
best~~as usual..i bought new pair of clothes..huhu~~sweet~~ (mst cikin ngan pipa buat muke nyampah skang~~ak xbli bju belang2 r!~
and while im on my crazy punye shopping, my mum, and both of my sis g la nek bot ke kapal ke..ntah ak pon xtau mende ape yg jejln tp tasik tu..huh..i know~~boringgg!!~~
ak ngan my bro pown gla shopping and berdua..btol la acha septriasa tu ckp 'berdua lebih baik'..sng sket..
rmai2 sgt pening kpale aku..i juz can't stand dgn hasanah pnye kerenah tue~~
so bez la tgk my bro ni g bli bju yg ade la semenggah sket..ade la rupe baek sket..
im sick with all his jerseys kt umah tu..smpai g wedding owg pon pkai jersey..apahal...~~
em..he made a good choice..i mean the clothes..suite him~~
and other than that..xde pe yg bes pon..
wahhh..~it feels gud dpt jejln cmni..~
k la..tataw nk tulis pe da..
xoxo

No comments: