Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 28, 2008

siyee mne pcah msok umah gue!!

weather~ shocked. SHOCKED. SAD~

em..eypt guys..
today is tuesday.
my final starting tomorrow.
suprisingly, im not finish revise my CTU..yet..
genius!!

im still not awake.
cm doh btol.
owh ha!!
last friday, aka 24th of october,
my house kene pcah msok.
bcoz im d 1st one yg msok itu rumah, then i go to my rum,
n my wardrobe (exclusive sket. kunun!!) was messing like fish!!
all the things was not at their right position.
i da start panic cm owg gler..cek sme brg tp xde langsong yg ilang.
at first i think ak je yg kne.
rupe2nye...xlme pastu cikin histeria msok blik ak ckp sure konpem mmg ad owg msok umah.
lucky pipa's laptop was not missing. so do our money, and other things.
most important..lucky baju ak x ilang!!
itu pun pas ak cek n perasan yg kotak brg2 peribadi wanita tulen ak tlah diceroboh.
cm siyee~~
sng cter..
every single box in the house has been messing up by some psycho+crazy+weirdo+stupid+person.
dunno what he's actually wants!
rily dun!
GK - gile kotak!

time2 cmtu 1st ak calling2 r my mom.
then ak gtau my kinda gud fwen.
nazwan, helmi n my mr A...tia.
act nazwan tu xde la slalu ak cntact2 pon..tp bapak terharu ble dy sanggup tpon ak.
same wit helmi..thanx 4 ur concern.
mr A ad pekse time tu..maybe ak da kaco dy..
but sdey r ble dy xtanye kn..
but xpe..
ak xksh..
asal dy bley jwb exam dy ngan baek.
it's ok wit me.

~